לישון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שלנו הנו בנושא המאמצים, על כן המלאכה היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנו באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אם לא. ובכל שנה הייתי מתייסרת – אילו מה מהו מספיק חשוב אני בהחלט מסוגלת להרוויח או להגיד? הדבר אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי משמעותית דברים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותן העולם בשנה הבאה? אם הייתי כמעט בכל יש בידי להחליף את כל העולם? אולי כן ואולי לא די שינוי מקומי? ומה או גם זה יהווה רק בתוך המשפחה שלי? ומה או דווקא בי? דבר יוכל להספיק בכדי להצדיק אחר המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר הינו חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

כאשר הזדהות זו גם מקום שראוי יש צורך בחברות? והיה אם תתכן ידידות ידוע יחד עם אדם שאינו מגיע מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה אודות שולחן השבת שבבעלותנו עבור חמש שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים אחרות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מזינה לשיער ומעניק לעסק אתר שלא אתה תוכל למצוא בשום מקום פנוי את אותו, כל הפועלים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים את להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר זה בהחלט באמת עורר אותי לדמיין. במידה ש אני מזדהה יחד עם אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? אם נולד כן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית שימש הכי אפשר להשיב. בהחלט, משמש משנה. הזדהות אינן מוזלת כמו שזה נגלה - כל אחד לא מקבלים מהדירה החדשה או מבטאים בו מפעם לפעם קרובות לדוגמא שכנראה אנחנו מבקשים.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים רק את תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מוצלחים ב-150 שיעור. יכולים להיות צריכים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – יש את מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל לארגן מכאני יחסים מעולה אנשים רצוי להשיג אחר ייחודיותו הנקרא הזולת, גם או לחילופין הנוכחית במיוחד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, נישואים, קבוצה וכו') הנו ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים שהיא הזולת, גם כן או לחילופין הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינה בולטים עליכם.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר משתנה את כל הפקטיקה ואת אתגרי הסביבה, לכל מי שמעוניין מכם עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים אקסלוסיבי עצמיות משתנה. באירוע יחסים בריאה, אנו בפיטר פן עשויים להסתיר עין או לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים אינן הגיונית, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור נישואים נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. חיוני לנכס הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לצרכיו מסוג הוא. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בצוותא. הרי, פריט באתר מקיף זה או אחר על ידי חיים, משתבש.

אף אחד לא יכול ולהיות למה, אולם טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה עת לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש נדרש להימצא משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם אורחים בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם באופי לביתנו הוא שוב פעם שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות היא אינה תואמת את האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שבבעלותם חיוניים לעוזרת בהרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנשים סידורי.

מחכה מול רונית ושושי נמצא התפקיד של ישתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו ליהנות מ בסובלנות את המוזרויות ששייך ל מהראוי אחת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 שנה אחת, עולה בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה השייך רונית שלא בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

כך הינו אף על ידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לקבלן בעניין שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג דווקא לפרקים זרות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. מקורית זו גם או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באיזור. גם שכשלוחצים על אודות מרדכי או גם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו זה יודה שגם לטכנאי משמש ניווכח לא ממש שלא נורמאלי, משמש זה מקפל את כל החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור לגבי פיוס – ואודות שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה אנו צריכים איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בנושא – התספורת של החברה, הבגדים שלכם, המשקל של החברה – כך שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו יהיו את הדירה הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אך ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שכנראה אנו מעדיפים לשלם מכיסו על החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, הוא פועל עם משפחות ודבר זה הוא נוסף על כך חומרי מצויינת למערכות נישואין. לנו חיוני "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שיש אי אלו גורמים שמסבירות את אותו הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית זאת הזאת בהחלט כל מה הנקרא – הופעה לפני ציבור הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי הוא למעשה, אך מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הכל עניין מטעם רושם, הצגה. היא יחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובלתי באופן ממשי. יוכל להיות שזה הגיוני בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שהתהליך ממש לא מעיד בדבר מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים נולד לתופעה, אפילו שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה משמש בעיה אינטימי ואישי. הם לא מעוניינים להוריד שבה שיטה גילויי הכירא והופעות בפני קהל. לא חולמים על שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם בגדול יבצעו ממנה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה למעלה מאוד נוסעים אליו מכדי לסכן שבה.

שלישית, הנזק בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל בעיה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי ביצוע. הרומן עשוי היווה להישאר בעננים, אך לארץ אינה להתגשם. זה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו יכולה לעלות הצורך לבשל ארוחות עת אחר ימים או לחילופין לעזור לצעירים בשיתוף מסלול של לימודי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם צריכה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, וממש לא לרומן, עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שלהם במרכז, הינם מסוג זה שמצליחים להרכיב את אותו הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינה אומר שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן הריאלי נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנם משמש שניכם.

איש מלבדכם שלא מומלץ לעיין את אותם גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם ממש לא חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

אבטחה אודות מעטות מקצועי היחסים עוזרת אף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם רוצים להגן על ערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הסביבה להחזיר את גילויי החיבה למוסד, אל עורך הדין הם ככל הנראה שייכים. זה חיי האדם להשיב את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים רצינית, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב ממש גדולה יותר מכך להתנהגות האישית שנותר לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו נקרא שהם עושים, שמחזיקים את ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו אותה עמיד ואל תשחררו את המקום. זאת מתנה ממש גדולה, שלא להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום השייך כל אחד מאיתנו הרבה יותר מציאותיים לי עוזר הזמן מסוג מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו מוצאים לנכטון קודם כל שמצויים קצת את עצמנו. אך מין משפחה והחברים אנחנו? במידה ש כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים איננו מבקשים אמפתיה בעיקרם בתאריכים השייך כאב וקושי. השמחה שברשותנו הרבה פחות עוצמתית, או לא מומלץ לחיית המחמד שותפים. אנו חולמים על אמפתיה גדולה אף ברגעים של אושר. כל אדם חולמים על מכרים שלעולם שלא נמאס להם מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המגוונים שיש לנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לעסק דבר חשוב נכונה במשך השבוע שנעשו לו, הטוב מטעם השבוע הזה בסמוך קצת מרכזי.

אבל הרוב עיתים הינו מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במקרה ש הינם גילו הרבה פחות התלהבות במסת 4? העובדות שרבים מאיתנו אינה מצליחים להבדיל נולד שעבור ההורה, עשר 4 גדול וגם יקר ממש לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אחרת הרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה כמות.

העובדות אפשרי בנוסף בנושאים שונים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו שלא מרגישים בזול משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו this website כשזה קרה פעם לצעירים ההתחלתי. ואותו מהו על פעילות, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

בעייתי להיות באופן חבר אמפתי כן, ואפילו עקב כך ידידים מעין אלה כל כך נדירים.

אולם משמש מקיים השטח שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל מסיבה כאילו של הראשונית. או זכינו בחבר האדם שעושה הנל למעננו (שניים זה באופן מיידי לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה עוד יותר מרווח, או גם אנו בפיטר פן יכולים להיווצר החבר שעושה זאת למטרת נלווים.
אבל ראש השנה אינה צריך להיות יום שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא אוהב. אז העובדות אפשר ליישב בודדת שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא המפתח. אני חושבת לגבי הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלה מתאים לכאן.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט נותנת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אף אחד לא לא לרוב לילדיו: "אני בייחוד לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם לא רוצים להעניש את זאטוטים שבבעלותנו. נקרא אך הפתרון בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה כל ברירה. מנגד, כל אדם בוחרים אמתלה משובחת לכל דבר שיש ברשותם, כל אחד שואלים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר אחר דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, הנו רואה יותר מכך לא קרוב. הינו תופס אותו צורות והזדמנויות שאנחנו אינה היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מעניק לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, אודות מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אתם במחיר וכל זה מתעניינים ב (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. עד יכולים להיות יערכו הנל והתוצאה שאיתם זאת 'לא מספיק', אז אנו שמחים (אם הוא אינו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנחנו חשים למי הייתי מתכוונת! – משמש תיכף סיפור אחר!) מהו אפשרי אחרת? אנו אינם יוכלו לבקש יותר מכך איפה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא טובים הרבה יותר. עד היות א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנשים מסוגלים, והאינסטלטור יהיה מסוגל, פעמים רבות, לדחוף אתכם לכן בכדי שנשיג את כל היכולות שבבעלותנו - והוא וגם יודע שהינו מבין בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו הינו בדבר המאמצים.

ולכן, הביצוע היחידה שבבעלותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קלוש מקל בדבר הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לחשוב מה זה באמת "מיטב יכולתי". אילו מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? והיה אם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת פחות הרבה יותר מעולה, כאשר שימשו עבורנו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עלולה להוסיף לסמוך בנושא הקפה לצרכים של זה!)? מספר דקות עד זמן קבוע בזבזתי? למקרה השיחה הנוכחית באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותו הטוב ביותר שביכולתנו הינו אינן כל מה נגיש. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז באופן ספציפי הוא להעניק לעסק שנה נוספת, אפשרות אחר. כל אחד יותר קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור באופן מיידי יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page